« Home | 12 jaar » | Najaar/winter 2018 » | Zomervakantie » | April/Mei » | Verdrietig nieuws » | Oud en nieuw in Oostenrijk » | Weekendje weg » | Najaar 2017 » | Schooljaar 2017-2018 » | Zomer » 

26 december 2019 

Wintersport

De kerstdagen brengen we rustig thuis door, maar daarna gaan we naar Oostenrijk voor een heerlijk weekje wintersport. Mama gaat ook mee en natuurlijk zijn er de gebruikelijke vrienden en familie van Theo, waaronder Quint en Maxime waar jij heel veel mee optrekt en super hard mee weg skiet. Nijs en Renske en hun kinderen (Sara, Wisse, Belle en Suze) zijn er ook. Zo gebeurt het dat we met z'n vijven starten en ineens met 12-en bij de lunch zitten. We gaan ook een dagje met de auto naar een ander gebied; daar beginnen we vroeg en moeten we flink door skiën om op tijd terug te zijn voor de laatste lift; wel leuk een keer een ander gebied te zien en dus andere pistes te hebben. Er is dit jaar weer ontzettend veel sneeuw gevallen; het meeste terwijl wel sliepen, dat is het allerfijnste natuurlijk.



Over mij

Mijn Profiel
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from greenspanalanb. Make your own badge here.

Wie zijn er online

  • Louis
    Mijn huidige Skype status
  • Irene
    Mijn huidige Skype status
  • Bart
    Mijn huidige Skype status
  • Bas
    Mijn huidige Skype status
Powered by Blogger
and Papa