« Home | Weekendje weg » | Najaar 2017 » | Schooljaar 2017-2018 » | Zomer » | Meivakantie » | Voorjaar » | Lola! » | Wintersport » | Feestmaand » | Herfst, herfst wat heb je te koop? » 

12 juli 2019 

Oud en nieuw in Oostenrijk

In de tweede helft van de kerstvakantie gaan we richting Oostenrijk, weer naar Sankt Johann in Pungau. Veel bekenden van ons en jou zijn daar ook weer dus je verheugt je er altijd enorm op (behalve op de lange autorit...). We vieren daar dit jaar geen kerst maar wel oud en nieuw. Je slaapt weer gewoon door al het vuurwerk heen; blijf je volgend jaar wakker? Naast de gebruikelijke afdalingen In Alpendorf en Wagrain en het gebied aan de andere kant van de G-link gaan we ook een dagtocht maken naar het gebied rondom de Hochkoning: de Koningsroute. Daarvoor moeten we vroeg vertrekken met de auto en eenmaal daar zetten we er een flink tempo in om uiteindelijk de hele route te kunnen skiën en weer op tijd de laatste lift die we nodig hebben om terug te komen, te halen. Het lukt met een heerlijke lunch zelfs nog halverwege. Het is een prachtige dag; heerlijk met z'n allen geskied.



Over mij

Mijn Profiel
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from greenspanalanb. Make your own badge here.

Wie zijn er online

  • Louis
    Mijn huidige Skype status
  • Irene
    Mijn huidige Skype status
  • Bart
    Mijn huidige Skype status
  • Bas
    Mijn huidige Skype status
Powered by Blogger
and Papa