« Home | Najaar 2017 » | Schooljaar 2017-2018 » | Zomer » | Meivakantie » | Voorjaar » | Lola! » | Wintersport » | Feestmaand » | Herfst, herfst wat heb je te koop? » | Nieuw schooljaar » 

12 juli 2019 

Weekendje weg

Voor sinterklaas krijg jij een nachtje weg kado in een Fletcher hotel ergens in Nederland. Je gaat hier met mama heen. We kiezen samen een mooi hotel uit in Ouddorp aan zee. Hier waren we al eens met de boot geweest, maar nu zien we het dorp vanaf een andere kant. We wandelen 's middags gezellig het dorp in en je gaat daar samen met mama naar de kapper en daarna heerlijk uiteten. De volgende dag gaan we gezellig naar de sauna. Daar kun je jou (en mama) een groot plezier mee doen. Natuurlijk lunchen we daar ook gezellig.



Over mij

Mijn Profiel
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from greenspanalanb. Make your own badge here.

Wie zijn er online

  • Louis
    Mijn huidige Skype status
  • Irene
    Mijn huidige Skype status
  • Bart
    Mijn huidige Skype status
  • Bas
    Mijn huidige Skype status
Powered by Blogger
and Papa