« Home | Najaar/winter 2018 » | Zomervakantie » | April/Mei » | Verdrietig nieuws » | Oud en nieuw in Oostenrijk » | Weekendje weg » | Najaar 2017 » | Schooljaar 2017-2018 » | Zomer » | Meivakantie » 

26 december 2019 

12 jaar

En dan is het al weer november en word je 12 jaar! Wat een leeftijd al weer, hoewel je in de klas nog steeds een van de jongsten bent. Natuurlijk is er taart en bezoek op je verjaardag, maar je kinderfeestje vieren we pas later, in 2019 zelfs pas. Je wilde heel graag een pinata; die je dan kapot mag slaan en waar dan (hopelijk) lekkere dingen uitvallen. Nou, die krijg je! Mama gaat daarna met jullie naar Veghel, waar een ander soort trampoline-park is dan je al eerder bent geweest. Je hebt een hele gezellige middag met Maud, Ise en Sophie. Het is zeer waarschijnlijk je laatste kinderfeestje, in elk geval van je basisschooltijd. Dit zijn toch wel de vriendinnen waar je het meeste mee optrekt in groep 8. Wie zul je straks op de Middelbare nog zien van hen?



Over mij

Mijn Profiel
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from greenspanalanb. Make your own badge here.

Wie zijn er online

  • Louis
    Mijn huidige Skype status
  • Irene
    Mijn huidige Skype status
  • Bart
    Mijn huidige Skype status
  • Bas
    Mijn huidige Skype status
Powered by Blogger
and Papa