« Home | Zomervakantie » | April/Mei » | Verdrietig nieuws » | Oud en nieuw in Oostenrijk » | Weekendje weg » | Najaar 2017 » | Schooljaar 2017-2018 » | Zomer » | Meivakantie » | Voorjaar » 

26 december 2019 

Najaar/winter 2018

Voor de zomervakantie speelde je nog in de 8-tallen hockey; dit seizoen ga je voor het eerst naar een groot veld, net zoals je zus Roos al een paar jaar doet (en mama ook). Dat is wel weer even wennen; nu niet met 8 spelers in het veld, maar met 11 en vooral: wat een ruimte die je nu kunt benutten en....wat moet je veel lopen! Dat is aan jou wel besteedt, hoewel we al snel zien dat jij het liefst wat aast op een goal en blijft hangen in de cirkel van de tegenstanders en dan scoort. Dat scheelt een heel stuk lopen haha.
In de herfstvakantie huur je met mama, Teun en Roos een huisje op de Veluwe. Het is een camping/park waar opa en oma ook een paar dagen komen staan met hun caravan. Lola kan zo heerlijk het bos in, want het huisje ligt aan de rand van het park echt heerlijk. Natuurlijk gaan we ook naar Koningin Julianatoren; daar kwamen jullie vroeger toen jullie kleiner waren heel erg graag. Inmiddels zijn jullie voor sommige dingen wel iets te groot, maar nog steeds hebben jullie dolle pret. We gaan een dag naar het klimbos in Garderen super gaaf! Je bent in no-time met Roos op het hoogste parcours terwijl Teun en mama wat lager blijven. We wandelen ook heerlijk die week en gaan een avond uiteten met opa en oma bij een pannekoekenrestaurant. En aangezien ze daar het lekkerste ijs van de Veluwe hebben, gaan we dat ook uitproberen.



Over mij

Mijn Profiel
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from greenspanalanb. Make your own badge here.

Wie zijn er online

  • Louis
    Mijn huidige Skype status
  • Irene
    Mijn huidige Skype status
  • Bart
    Mijn huidige Skype status
  • Bas
    Mijn huidige Skype status
Powered by Blogger
and Papa