« Home | Dag 17 » | Dag 16 » | Dag 15 » | Dag 14 » | Dag 13 » | Dag 12 » | Dag 11 » | Dag 10 » | Dag 9 » | Dag 8 » 

07 december 2007 

Dag 18

's Morgens zit je niet zo goed in je vel; je huilt van 8.30 tot 13.00 (als mama je in bed legt... als mama je vast pakt is het goed).
Karen, een buurvrouw komt langs met haar zoontje Tijn van 12 weken oud; was is-ie al groot. Mama kan zich nu nog niet voorstellen dat jij zo groot bent over een paar weken.
Na het badje slaap je de rest van de dag rustig.
Mama heeft voor de eerste keer (na de bevalling) Roos opgehaald van school. Jij slaapt op het moment dat ze naar school wil rijden dus zet mama de babyfoon even bij buurman Theo neer.
Vanaf vandaag slaap je in een slaapzak en mag (moet?) je op je rug liggen in bed.



Over mij

Mijn Profiel
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from greenspanalanb. Make your own badge here.

Wie zijn er online

  • Louis
    Mijn huidige Skype status
  • Irene
    Mijn huidige Skype status
  • Bart
    Mijn huidige Skype status
  • Bas
    Mijn huidige Skype status
Powered by Blogger
and Papa